and wallööh

Hade inte orken att sätta på datorn igår. Men skolan gick bra, vi fick inte se trailerna utan de kmr vecka tio pga att de flyttar in i ny byggnad nu. Sista lektionen var massage och vi fick ligga utan tröja med uppknäppt bh, kändes ju lite wierd med killar i samma rum? Men det var iaf avslappnat och skönt. När lektionen var slut så fick min klass extra undervisning i teori som vi missat på frilagda veckorna. Vi kunde nästan allt då vi håller på med samma saker på naturkunskapen. När vi var klara var klockan fyra och jag fick brådis. Charlie och jag gick hem i kylan och jag han slänga i mig några vindruvor ( enda jag hade ätit på hela dagen ) innan jag for iväg till jobbet. Det var inte så mkt post vilket var super skönt. Och när jag kom hem halv åtta blev det lite lax med ris. När jag ätit satte jag igång att plugga igen. Mamma förhörde mig och hjälpte mig. Sedan blev det dusch och mer plugg. Vet inte riktigt när jag lade mig för att sova.

Idag har det varit en chill dag. Matte första lektionen, kunde inte fokusera på ngt. Sedan gick malin o jag runt ute ett bra tag för att få frisk luft. Så kom provet. Förstod inte riktigt allt och var stressad då jag skulle på möte med henne och våra montorer. Jag skrev det jag kunde och lite övriga saker men hann inte tänka och försöka på tre-fyra frågor för att hinna till mötet. Och så var mötet jätte kort. Vi bestämde att inte prata mer igen och att våra kompisar inte skulle lägga sig i mer. Inget mer med den saken i guess. Så hade vi idrott. Jag hade inga kläder med mig då jag trode mötet skulle vara då så jag hjälpte läraren med lite saker. På slutet blev det även lite dans med charlan, najs najs. IV-val prat en stund och så slutade vi vid tre. Kom hem och åt en risifrutti. Funtar på att träna lite på vår skid maskin och senare ska jag laga mat till mig och mami, vi höres, ciao<3

Kommentarer
Postat av: hanna

ja, alla killar är så, lr dom flesta iaf..

Postat av: Jenna

ja det är det, hehe. nära och bra ;)

2009-02-18 @ 19:33:31
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback