En äkta mys dag

Det blev värsta chill dagen idag. Berättar om de andra dagarna som varit i nästa inlägg. Vi vaknade iaf upp hos mig vid elva tiden idag. Sedan gjorde jag en super god frukost/lunch till oss. När vi hade ätit så städade jag mitt rum och nick låg i sängen och skickade låtar till min mobil som vi rensat tidigare. Tog bort över 200 låtar fran den, men ska ladda på nya ikväll! Jag gjorde även massa dans moves för nick, skit najs. Vid tre-fyra drog vi till ica där vi handlade mat. Sedan drog vi hem och nick somnade. Började laga maten och den var himmelsk seriöst, alla åt mer äv vad vi orkade.

Jag kom nyss hem till hnm och håller på att ladda upp bilder som ni kmr få se. Såhär såg jag ut idag iaf, myskläder.

Kommentarer
Postat av: Aylin

Fin du är :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback