Fest och shopping

Igår jobbade jag till sju och drog sedan för att äta hos nick. Efter maten mötte jag linnea, sara och tjejerna för att dra på fest hos krill. Jag och sara var de som dansade mest, elr iaf jag höhö. Hände en massa roliga saker men drog tidigt och mötte deo. Han mötte mig sedan snackade vi en stund innan jag drog till nick och kollade heroes. Kunde inte sova alls på natten utan var mestadels vid toaletten. Nä inget mer snack om det.

Idag vaknade vi tidigt och drog in till stan. Nick gick på träning så jag shoppade. Det blev jeans, bruna leggings, en slags t-shirt, en tryck t-shirt, mascara, 2 naglack. Köpte även ett par skor men lämnade de tillbaka efter en halv timme. Bilder nedan på det köpta iaf. Förutom skinn jackan, det blir en annan dag, sjukt snygg iaf.


Kommentarer
Postat av: anna

Gillade tröjan med "munnen" på, var hr du köpt den? :)

Postat av: Sara

Snyggish! :D Tack för ikväll, (och igårkväll^^) <3

2009-02-28 @ 01:20:13
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback