Helgen

Fredag: Efter skolan blev det gym med sara. (Har världens träningsvärk i sidorna idag.) Efter gymmet drog jag till nick där jag duschade sedan sov vi. Vi drog till mig vid sex där jag fixade mig innan vi åt hembakad pizza med mamma, pappa, syster och hennes pojkvän. Efter maten så drog nick hem och jag mötte malin, sara, natta och emma i centrum. Vi drog tillsammans till krill i söderhöjden. Det blev till att träffa nytt folk, dansa på sofforna och ha en bra kväll helt enkelt. Vi drog till tåget vid ett där vi fick vänta en halv timme på att tåget skulle komma. När vi sedan gick av i spånga hade vi ett val.Sntingen vänta på bussen en timme elr gå i en halv timme. Vi gick. Jag sa ngt om att jag var sugen på godis och en kvart senare hade robert köpt en 100 g marabou till mig. Så snällt. Vi kom iaf hem till sara halv fyra tack vare alla tåg och bussar. Där hade hennes päron somnat. Men jag, natta, emma, malin och sara lade oss i sängen för att sova. Det blev en massa fnissandes innan vi tillslut somnade.

Lördag: Vi vaknade vid elva och emma och natta drog direkt. Vi andra åt frukost sedan tog jag och malin bussen till spånga och tåget till jakan. Jaggick till nick där man inte direkt fick ett varmt välkommande. Satt i hans säng ett tag sedan skulle han iväg så drog hem vid fem. Åt lite makaroner hemma och duchade och fixade mig sedan kom paula. Vi drog till jakan där vi mötte max, andre och alla. Vi skulle dragit på en fest i jakan men sedan fuckade allt sig så vi skulle ta tåget till bålsta men alla följde inte med så jag och paula hoppade av i kallhäll sedan åkte vi tillbaka til de andra. Då skulle det vara fest i barkarby så vi åkte dit. Väl där så kom alla in men inte jag, paula, malin elr carro. Och vad gjorde våra söta vänner där inne? Inget, kan man tänka sig :)? Men iaf, jag var så sur så jag bad pappa hämta mig och paula så drog vi til mig. Kollade film och sedan sov hon över.

Söndag: Vaknade tolv och låg i sängen och tänkte i en timme innan paula vaknade. Vi satt och snackade och hon drog för en halvtimme sedan ungefär. Vad som händer idag har jag ingen aning om än. Man får väl hoppas på ngt kul iaf. Ciao<3







Kommentarer
Postat av: ardiana

så lite så :P


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback