Äntligen klara

Äntligen blev vi klara med filmen. Idag gjorde vi affischen och började på våra storyboards. Direkt efter skolan gick jag till jobbet. Det var inte mkt alls idag utan lungt och skönt. När jag äntligen kom hem halv åtta var jag skit trött. Medans jag åt middag snackade jag lite med päronen. Och efter maten drog jag till nick. Jag kom precis hem och ska kolla tila tequila. Imorgon är jag iaf ledig, fan vad skönt säger jag bara. Sedan blire väl chill och sova tidigt. Godnatt, ciao<3




Kommentarer
Postat av: marlene

yes, för mamma jobbar dära ;p

Postat av: °• Ida Josefin Engdahl

Hejsan!Du jag behöver lite hjälp angående håret :) Läs mitt inlägg och skriv om du vill :) Skulle bli väldigt glad ;P

2009-02-13 @ 20:07:40
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: Jenna

Är klar med min design nu, vad tycker du? :)

2009-02-13 @ 21:22:06
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback