Sleep tight

Gud vad trött man kan bli ibland. Har nyss gjort mig iordning från att ha suttit på träffen med gabbi och alla. Hade det otroligt kul. Konstigt nog snackade alla på träffen om sex. Personalen hade tydligen info häften om preventivmedel och annat om sex. Men det var iaf trevligt. När träffen stängde halv tio började folk röra på sig. Jag, gabbi, max, andre och yasse väntade vid bussen till tio. Nu är jag erkligen trött. Ska göra mina träningsövningar sedan sova faktiskt. Ibland behöver man nog gå och lägga sig tidigt för att orka. Ciao<3

Just nu är jag på mindre bra humör.. vill vara glad? (:




Kommentarer
Postat av: emma

gosh va söt du va!:O

Postat av: Sara

Hon är sötast! :) My gym-buddy! :D <3

2009-02-03 @ 16:13:03
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback