Sunny day

Idag var det en solig dag, kändes lite som att våren är på g. Jag började 8.2o med filmkunskap där vi såg klart filmen Dödligt vapen. Sedan började bilden och vi fortsatte redigera filmen. Men idag var alla i min grupp trötta och arga och ledsna så det var en rätt skum och ovanlig dag.



Vi slutade två och då drog jag hem och har suttit och sjungit medans jag kollat på datorn. Fick dessutom hem en t-shirt jag beställde från VistaPrint för 84 kr. Billigt så varför inte? Ni får se hur den ser ut PÅ mig senare men nedan finns bilder från sidan. Dessutom fick jag en kod till 25% rabatt nästa gång jag beställer därifrån. Nu ska jag bara tjilla innan jobbet. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Jenna

Heej! Hur har din dag varit? Vad har du hittat på? :)

Postat av: Anonym

vad heter låten :)?

2009-02-09 @ 22:36:33
Postat av: Louise

Hur går de med grabben, börjar de lösa sig eller är de över?

kram

2009-02-09 @ 22:41:18
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback