The weekend

Fredag: Upp tidigt och till skolan där jag gjorde sällis med gabbi i matsalen samt visade henne våran trailer. Sedan vällingby med malin och anna. Där hittade jag två "jackor" på gina för 158 kr sammanlagt. Vi åt även en gratis burrito med ris, grönsaker, kyckling, ost ect. Den var gratis då stället typ var nytt så de delade ut kuponger. När vi var i jakan igen vid sju drog jag till deo. Lekte med lilla eric och hade det chill. Halv nio mötte jag nick i centrum och vi åt på winners sedan drog vi hem till honom och tittade på The killing floor.

Lördag: Alla hjärtans dag. Var med nick, spelade nintendo wii, kollade på filmerna The grudge 3, Hotel Rwanda och Gran torino. Vi drog till copp där vi köpte mat. Jag gjorde en broccolisoppa till förrätt, lasange till varmrätt och ben&jerrys till efterrätt. Det var en mysig dag helt enkelt.

Söndag: Vaknade vid tolv, åt pannkakor till frukost och inget mer har hänt. Nick städade nyss och får väl se vad som händer nu. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack tack:) hur gammal är du?

Postat av: Anonym

Hoppas allt löser sig snart!

2009-02-17 @ 17:55:51
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback