Tid över (:

12 HAR DU:

* Ett förhållande: Nje
* En bästa vän: Många
* Haft ett seriöst förhållande: Ja det har jag
* Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, nick var min bästa kompis
* Blivit kär vid första ögonkastet: Nä :/
* Fått ditt hjärta krossat: Ja
* Skrikit åt en lärare: Ja
* Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja flera
* Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Någon gång förut
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Haha nä
* Några husdjur: Nej men har haft en hund
* Hamnat på polisstation: Nopie

11 DAGENS:

* Klädsel: Jeans, linne, t-shirt
* Hår:
Utsläppt
* Låt: En från filmen Saw
* Vill ha: Dig, dig, dig!!
* Sjuka:
Att jag ramlade utanför mitt hus med benen i luften
* Drog: Få sova
* Saknad: Sommaren
* Köp:
En macka i skolan
* Godis: Ingenting
* Attityd: Glad men saknar dig
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?:
Fan vad söt jag var utan smink

10 FÖRSTA:

* Bästa kompis: Flera
* Kärlek: Nick
* Husdjur: Max, min söta hund
* Semester: Ingen aning, gjordes i england
* Jobb: Posten
* Köpta skiva: Haha smurf hits elr ngt?
* Riktiga kärlek: Nick fortfarande :)
* Piercing: Öronen
* Konsert: Markoolio i globen i think
* Fylla: Minns inte :|

10 Senaste:


* Personen som sms:ade dej: Nick faktiskt
* Personen som du kramade:
Malin, sara, natta ( vem var sist?)
* Peronen som ringde dig:
Mami
* Personen som du ringde:
Nick
* Personen du sa 'jag älskar dig' till: Nick
* Alkoholdrycken: Cider
* Bilfärd: Blev hämtad av pappa i lördags
* Filmen du såg: The break up
* Gången du grät: Ingen kommentar
* Måltiden: Russin

9 SKULLE DU:


* Våga hoppa fallskärm: Ja, det varkar häftigt
* Våga hoppa bungyjump: Nej, tänk om repet går av :s
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: Det är insidan som räknas
* Kalla dig själv lycklig:
Ibland
* Hellre ta bilden än vara med på den: Båda faktiskt
* Kunna gråta över en kille: Ja, såklart
* Kunna gråta över en tjej: Ja, det med.
* Ljuga för någon: Om jag var tvungen
* Kunna springa 50mil: Haha nää

8 VAD:

* Gör du just nu: Kollar på vänner och chillar
* Ska du göra imorgon:
Gymma, laga mat och ta det lungt
* Säger du till dig själv när allt känns svårt:
Att allt kommer lösa sig till slut
* Har du med dig in på bion: Olika varje gång typ
* Är det för färg på dina byxor:
Rosa
* Är det för väder hos dig just nu: Piss väder ;/
* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ögonen
* Skulle du göra om du vann på lotto: Leva livet lite extra

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

* Linne
* Shorts
* Bob marley tröja
* Strumpor
* Örhängen
* Ringar
* Navel piercing

6 BLANDAT:

* Är du blyg inför det motsatta könet:
Samma som inför tjejer
* Hur gammal blir du nästa födelsedag: 18 den 26 mars :)
* Har någon bertättat en hemlighet för dig den här vecka: Ja
* Luvtröjor: Är det bästa!
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: Ja en liten tatuering
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Faktiskt mer med killar ;/

5 VAL:

* Solnedgång eller soluppgång:
Solnedgång
* Sommar eller vinter: Sommar
* Vilken ålder har varit bäst hittills: Ingen aning
* Sova på sida, mage eller rygg:
Sida
*Kyssar eller kramar: Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenna

ja precis :P


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback