a black heart to go with

Igår såg vi en film som jag verkligen gillade. Den hette Lucky number slevin, en äkta isabelle film kanske? Jag skulle lätt kunna se den igen så den tipsar jag om ifall ni inte sett den! Efter filmen spelade vi mer mario kart, jag vann!

Det blev sängdags över två och idag vaknade vi vid halv ett. Jag drömde att jag var i thailand med nick och sedan tess. Det var helt underbart, vill verkligen dit i sommar och hoppas att det blir av. Om det blir av att jag åker dit så blir det över till kina också.  Men det betyder att jag måste spara mycket mycket pengar. Om jag sparar tusen varje månad så blir det ungefär tio tusen när vi åker iväg. Har ju redan börjat spara, vill ha värme nu! Ciao<3


Kommentarer
Postat av: NAVAS

japp, vissa älskar päls och vissa hatar dom som älskar :P

Postat av: Anonym

guud vilka söta bilder på dig, speciellt den till höger, du är vacker :)

2009-01-12 @ 20:14:40

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback