Äntligen fredag!

Engelska läxförhöret gick sådär, jag kunde inte två ord, så atte bara in de på fel plats, det blev ungefär såhär:
- Pojken var traditionell när han gick i skolan
- Det fattades en missanpassad person till handfatet
Okej det skulle inte passat in på någon av meningarna. Men det var den ungefärliga handlingen och de två orden haha. Efter engelskan var det matte. Vi fick ett häfte som vi skulle jobba med. Nä matte är nog inte min grej. Dessutom är min matteklass stökig och kursen allftör svår. Men ska kämpa tillsammans med malin!

Slutade tolv och väntade på sara med malin, sedan drog jag hem. Skulle lämna pengar som jag lånat av brur. Ska snart till skolan igen för att möta nick. Ska vara med honom idag. Men det är tur för er, för det är hos honom som jag laddar upp mina bilder. Mitt krull idag var inte lika fint, ska nog fixa en liten frisyr innan jag drar till skolan. Ciao<3

Vad händer i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: ardiana

haha ja men man behöver jobba lite :)

Postat av: Jenna

sv: hehe okej, jora jag mår bara bra :)

2009-01-09 @ 13:04:49
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska på tjejmiddag, jobba och sen chilla mest ((((:

2009-01-09 @ 14:52:12
URL: http://tuubish.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback