before it's too late

Idrott är nog en av de roligaste ämnerna. Min klass har det alltid så kul där, man larvar sig mycket och skrattar åt allt. Idag körde vi lite lekar och baminton. På badminton fick jag och malin ett rekord som var 35, men vi ska självklart slå det nästa gång. ( Allstå hur länge vi kan hålla den i luften, så räknar man studsen ;) ). Sedan var det bild, jag gjorde en jätte gullig sjöhäst från hitta nemo i lera. När den var klar att åka in i ugnen så gjorde jag en pärlplatta. Jag kom hem tjugo i fem och drog till ica direkt. Där köpte jag tortellini och hämtade ut mina saker. Tofflorna är från Friis % Company och är så sköna att jag aldrig vill ta av dem, helt klart värt priset. Örhängerna var också super heta.

Just nu håller jag på att laga maten, måste snart ner och fixa resten innan det blir mat. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Julia

eller hur, att uggs-tillverkarna inte bara gör öite tjockare sula då? men ja tycker skorna är behagliga:D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback