Första skoldagen

Det jag hatar med att gå upp såhär tidigt är att jag mår så sjukt illa. Nu på lovet när jag vaknat har jag ätit frukost varje dag och tänkt " hur kunde jag inte äta frukost förut?" Men nu fattar jag, det är när jag vaknar såhär tidigt, blää. Ska iaf försöka göra mig en smoothie så jag får ngt i magen. Det känns bra att börja på en torsdag så man vet att det snart är helg. Men just våran torsdag är den dagen med semst lektioner och inga raster. Men man får väl se till att det funkar, får ju iaf träffa malin som jag inte sett på hela lovet!



Sov med flätor idag, hoppas på ett fint lockigt hår, men minns inte hur det blir efter flätor haha. Får väl se när jag väl släpper ut det? Sedan tänkte jag köra på mina nya jeans också. Ni lär få se bild senare. Nu ska jag göra mig i ordning och sedan gå till skolan. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Nina.

fin blogg :)

Postat av: Angelica

hur som helst hade du nog en bra dag i skolan idag ?:D hehe

2009-01-08 @ 15:26:55
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback