Fyra filmer hitills!

Det blev inget inlägg igår, hade fullt upp med annat. Var först i skolan, gjorde matteprov där det gick bättre än vad jag trodde iaf. Sedan fick vi en läxa i bilden och slutade vid ett elr något. Drog till nick. Orkar inte skriva detaljerat vad vi gjorde. Men vi köpte mandel, snickers tårta, chips och jordnötsringar. Vi åt en god mat med grillade kycklingspett, ris och sallad i stora lass. Det blev tre filmer. Den första var animerad och hette Igor, den var helt okej men inget wow. Den andra filmen var Tropic thunder, den gillade jag faktiskt. Och den sista blev en skräckis vid namn Barnhemmet. Den var på spanska och var väldigt spännande och bra. Vi gick och lade oss sent.

Vaknade ett idag, började dagen med en god frukost bestående av toast och överbliven tårta från igår. Sedan blev det 6 rundor med mario kart. Nick sa att jag säkert skulle skryta i bloggen att jag vann, och han har rätt. Jag vann, mohahha! Vi kollade nyss på en till animerad film som heter Bolt. Om ni såg kalle anka på julafton så vet ni vilken det är. handlar om en superhund, den var faktiskt bra, värd att se. Det blir middag hos mig ikväll sedan får jag se vad som händer faktiskt. Vet inte när jag har tid att skriva nästa gång.

Juste måste berätta, det försvann 70 läsare från mig på en dag och det gjorde mig förvånad och piss of. men sedan visade det sig att det var pågrund av att jag blev medlem på en sida där man skulle få mer statisktik. Så kolla noga innan ni blir medlem någonstans. Ni kan bli lurade. Ciao<3

Lite bilder från idag bjuder jag på ( brun?):


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej. Din gråa tröja som du har på bilderna är jättefin. Var har du köpt den? :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback