goodbye may come as a chock

Oj vad kul, har fått över hundra läsare idag. Och en massa kommentarer också.
Nick kom och åt hos mig och vi försökte reda ut massa tjaffs vi haft från igår, det gick väl sådär. Nu har vi kollat på film hos honom, 100 Feet. Ville inte se den först, ogillar thrillers på kvällarna. Men den var faktiskt bra. Äcklig på ett ställe men annars bra. Jag ville spela men hans pappa sa att det var försent nu. Det blir väl en till film efter nick duschat. Så jag tänkte passa på att svara på era frågor i ett nytt inlägg. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: josefine

shit, för fin är du :)

Postat av: Sara

Det är så jävla as snyggt när man "bullar upp" håret i mitten sådär som du har, och låter sen resten hänga. men, hur gör du? ja har as svårt för att fixa sådär :O

2009-01-04 @ 23:53:47
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback