Gott nytt år ? (a)

Nu är jag piss off. Skrev nyss ett jätte långt inlägg om igår.
Nu skriver jag bara ihop ngt snabbt så får ni nöja er med det. Skit data! -.-

Jag och nick gick upp tidigt och åkte till kista igår. Hittade ingen klänning i någon affär men på slutet en kjol som jag köpte. Vi åkte hem till han och klockan var då fem. Vi åt mat vid sex som jag lagat. Det var jätte gott men vi blev så mätta att vi satte oss för att spela nintendo wii. Det gjorde vi tills sju. Då duschade vi och sedan drog vi till mig. Jag sminkade mig och klädde mig sedan gick vi ut vid tio. Drog till nicks polare och var där tills typ halv tolv. Då gick vi för att möta gabbi och hennes pojkvän vid viksjö kyrka. Vid tolv slaget kysstes de och jag och nick. Hälsade på de andra där sedan gav vi oss iväg mot mig. Vi kom hem vid ett och var helt slut. Fötterna värkte som fan. Pappa tyckte vi var hemma tidigt men vi var så trötta eftersom att vi gick upp vid nio. Vi kollade iaf på en film och åt julgodis innan vi somnade sent in på det nya året.

Tog inga bilder igår för glömde kameran men såhär såg jag ut innan vi drog ( nedan ). Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fina kläder. Vart är de köpta?


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback