Grattis jossan på 16-års dagen!

Imorse försov jag mig och kom nästan en halv timme föresent till min två timmars bild lektion. Men de hade bara varit inne i andra byggnaden och kollat så jag missade inget. Och resten av lektionen fanns det inget att göra så vi fick göra pärlplattor, haha. Det kändes som att man gick i sexårs och alla satt där med pälorna och frågade efter speciella färger. Kan inte säga att min blev så jävla snygg men den var söt - lite dagis nivå. Men det funkade att hålla på med de istället för att typ rita av något stileben elr ngt.
Efter lunchen var det svenska och vi snackade om poesi och asa gudarna. Lektionen var kort och vi slutade tio i två. Drog hem, käka knäckebröd och ett päron och nu sitter jag bara här. Ska jobba idag så orkar inte göra så mycket. Mina saker från chique.se har kommit nere i centrum, men hämtar de när jag har tid. Ska nog läsa lite i svenska boken nu, hoppas jag inte somnar. Ciao<3


Gammal bild, ribbing och jag<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Söt blogg:)

Kolla in min smaskiga fakta om uggs ;D haha!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback