Låten till min begravning

Nu har jag precis diskat klart. Maten var utsökt och till efterrätt åt vi hallonsorbet, yummi. Nu blir det strax top model, idag ska de ju få sina make-overs och det kan man ju inte missa. Jag tycker alla är duktiga det här året faktiskt så vet inte vem jag hejar på än, vi får väl se! Men missa inte, klockan åtta på kanal tre.



Jag vet att jag har lagt in låten förut, men gör det igen. För den är så himla fin. Jag vill ha den på min begravning. Måste skriva det, så ni minns. Ifall att jag skulle pli påkörd av en bil elr ngt händer mig så jag dör. Kom ihåg att den här måste spelas för mig då! Ciao<3



And the band played on - Jackie boyz



Kommentarer
Postat av: IDA JOSEFIN ENGDAHL!

Hejsan! Hur är det med dig nu för tiden då? Hoppas att allt är bra! Haft en bra vecka hittills? Ta Hand om dig! Puss o kram :) <3<3

Postat av: Linda

okej, det lät trevligt! :) På fredag har jag inte planerat något än. kommer antagligen vara så trött efter veckan så jag kommer nog slockna rätt tidigt framför en film eller så. På lördag ska jag med tjejerna & dricka lite, laga mat och sådär. Söndagen blir nog bara en riktigt slapp dag :)

2009-01-14 @ 20:51:41
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/
Postat av: louise- en dalkulla

vad tråkigt o tappa läsare, de gör ja åxå :(

har inte alls mkt besökare, aldrig över 100 om de inte är något speciellt:/:/



hoppas dina besökare kommer tillbaka snart då!:D

2009-01-14 @ 20:53:57
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låten är underbar!

2009-01-14 @ 21:09:16
URL: http://liinkan.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback