Only u can make me change

Det blev en kort dag idag men ush vad trött jag har varit. Jag gick upp vid sex tiden ( mår alltid illa tidigt på morgonen ) och mötta malin kvart över åtta. Första lektionen i filmkunskap. Vi pratade om humorn i filmer, vi började långt bak på trettio talet och fick se filmer. Vi hann inte se alla så det blir väl fortsättning nästa gång. Vi fick en planering för resten av terminen, sånt gillar jag! Jag tycker att det verkar vara en rolig kurs, stränga lärare dock.
På håltimmen satt jag och malin bara och snackade, båda var skit trötta. När naturkunskapen började kom sara med bruna ögon. Jag fick en chock men det var jävligt hett! När den lektionen slutade tio i tolv så slutade jag även skolan. Kom hem, åt mackor och nu har jag massvis att göra.

- Städa mitt rum
- Plugga
- Nick kmr och vi ska till ica, handla mat
- Vara med nick, kanske plugga?


Kommentarer
Postat av: ardiana

ja hon sjunger jättebra:) vad cool bild

Postat av: thess

Svar: haha oj! blev det inte jobbigt? :p

2009-01-19 @ 18:36:37
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha (a) Du såg sjukt rolig ut när du nästintill hoppade av stolen xD <33

2009-01-19 @ 22:01:07
URL: http://soerens.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback