Plugg kväll med tila tequila

Jobbet gick bra idag, men var ju som sagt skit trött. Kom hem vid halv åtta och åt lax med ris. Har precis målat om naglarna från ful lila-röd-rosa till ljusrosa. Det är najs, passar min gyllenbruna hud. Måste säga att jag är otroligt otroligt brun! Min kamera har varit hos nick hela veckan och vi har ej setts så får fota lite med mobilen antar jag.
Det här är vad som väntar ikväll:

* Plugga engelska glosor, 26 st
* Plugga matte häfte, ekvationssystem
* Duscha + insmorning av dove
* Kanske blogga lite, i dunno
* A shot with tila tequila, halv elva på mtv ( älskar serien, hon är sötast av alla! )
* Läsa några sidor i svenska boken
* SOVA!

Hoppas att det inte blir för sent som vanligt, och att jag inte fastnar framför datorn t.ex. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt att plugga, eller hur? :/ Ha iaf en trevlig kväll! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback