Relax, take it easy

Kunde inte somna igår, låg i sängen och vände och vred på mig till klockan fyra. Idag vaknade jag halv elva. Jag började med att färga min utväxt för att sedan ta ett långt varmt bad. Inpackning, ben rakning, body scrub. Känner mig jätte fräsh just nu. Sitter i mjukis, tjocktröja och en boll på huvudet. Har städat mitt rum lite och ska snart måla naglarna. Solen skiner och jag är på glatt humör. Det här ska verkligen bli en ta hand om mig själv dag. Lite senare ska jag göra smoothie med hallon och blåbär, mums.

Ikväll utser jag vinnaren i min tävling. Just nu är det nog bara fyra pers som är med tror jag? Så chansen att vinna är ju endå rätt stor. Tråkigt att det skulle bli så få som var med. De flesta är inte med för att de själva inte behöver, men halå? det är gratis och man kan alltid ge bort det till en kompis, syster eller flickvän. Lycka till ni som är med iaf! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: ardiana

okej tack, så är med i tävlingen och har länkat dig :)jag hoppas jag gjorde rätt


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback