Svar på frågorna!!

1. Du och nick umgås ju men är inte tillsammans, har ni sex?
Svar: Sex frågor är överskattat

2. Är du och Challan osams?
Svar: Just nu pratar vi inte längre

3. Röker du?
Svar: Nej

4. Är du en partymyra?
Svar: Det skulle jag inte påstå, det varierar, chill, mys, fest

5. Gillar du våra bästa år?
Svar: Kollade på det när jag var liten men nu gillar jag det inte

6. Vilka bloggar läser du?
Svar: Olika men mest blondinbella, natacha peyre, syrrans, klasskompisar

7. Kaffe eller te?
Svar: jag är nog kaffe typen :)

8. Vad föredrar du: Fram eller bak?
Svar: I vilket sammanhang :)?
 
9. När fyller du år?
Svar: Den 26 mars

10. Vill du ta studenten?
Svar: Ja verkligen

11. Vad heter din bästa kompis?
Svar: Har många bästa vänner, ingen riktig bästis :)

12. Tvättar du alltid händerna efter ett toalettbesök?
Svar: Ja det är en rutin

13. Vilken var den senaste filmen du såg på bio?
Svar: Oj bio.. går nästan aldrig på det så minns inte

14. Är du bra i skolan?
Svar: Bra skulle jag inte påstå men jag klarar mig

15. Hur många syskon har du?
Svar: Två äldre, en syster och en bror

16. Bärbar eller stationär dator?
Svar: Har ingen bärbar men föredrar nog endå en stationär

17. Blondinbella eller Kenza?
Svar: Blondinbella

18. Gillar du Harry potter?
Svar: Jag tycker om böckerna

19. Klipper du tånaglarna?
Svar: Vem gör inte det?

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? 5 saker.
Svar: En riktigt svår fråga.. men en mobil, kamera, snabbmat(a), en kompis och sist en biljett hem

21. Har du funderat på att färga ditt hår brunt/svart igen?
Svar: Ja det har jag, jobbigt med den blonda utväxten bara. Men frammåt nästa vinter ( iaf efter sommaren ).

22. Är du lycklig?
Svar: Nej tyvärr är jag faktiskt inte det

23. Vilken är den bästa serien, enligt dig?
Svar: Uoff, svårt.. Prison break eller Desperate housewives

24. Om du fick vara ett djur för en dag, vilket skulle det bli?
Svar: Haha ingen aning, kanske en apa?

25. Favoritgodis?
Svar: Sura eller salta

26. Varför valde du blogg.se framför typ devote elr ngn annan sån där?
Svar: Tänkte inte så mkt på det utan tog det bästis hade som fick mig att börja blogga

27. Hur många läsare har du på ett ungefär varje dag?
Svar: Ungefär 70-80 men kan variera

28. Vilken blogg är bäst?
Svar: Ingen aning, har nog inte direkt ngn favorit, kanske eran en vacker dag ;)

29. Är du svensk?
Svar: Jag är halv svensk och halv chilensk

30. Har du hårförlängning eller har du någonsin haft det?
Svar: Ja det har jag ( ledsen att göra er besvikna ) se håret utan förlängning
här.

TACK! För alla frågorna och hoppas att ni är nöjda med svaren. Puss!

Kommentarer
Postat av: karro

jättesöt blogg =)

Postat av: Sara

haha, söti, en apa skulle du passa perfa som, du kan ju redan låta som en ;) Hihi! (a)



Ledsen att jag inte kunde idag, vi ses imorgon! :) <33

2009-01-04 @ 00:54:36
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Maria

för det är otroligt fint!





fråga gärna något i min frågestund :*<3

2009-01-04 @ 01:43:49
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va snäll du är :)

Aa :) Hoppas de var okej att jag lånade en bild av dig:)

2009-01-04 @ 13:08:04
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback