Tack mami

Nu sitter jag här, en nyvaken isabelle som bara vill somna om. Orkar inte ens tänka vad jag ska ha på mig. Ska snart gå ner och äta frukost. Kom på att jag glömde berätta lite från igår. T.ex så hade mamma köpt vanliga silverörhängen till mig för 70 kr/st. Hon köpte sex stycken så jag kan ha i varje hål. Och jag tänkte inte på hur mkt det kostade men satt och tänkte på det igårkväll och kom på att det kosta 420 kr. Fattar inte varför mamma köpte ngt så dyrt efter hur jag beter mig mot henne. Men blev iaf jätte glad och hon fick en stor kram!


De åt vänster.

Sedan höll jag på att bli pålörd av en minibuss igår också vid skolan. Jag tryckte på knappen vid övergångsstället, när jag såg att det blev rött för bilarna så började jag gå. Men jag ser en minibuss komma fort som fan ( den trodde nog den skulle hinna och körde fortare än man får göra där ) och eftersom att jag gick när det var grönt och trodde bussen skulle stanna fortsatte jag gå. Men när jag insåg att den inte stannade så backade jag bakåt snabbt, annars hade jag kunnat säga hejdå till världen. Och gubben i bilen kollade på mig helt galen och förskräckt, nästan som att det var jag som gjort fel? Det här gick såklart på några sekunder men man hinner tänka mkt på lite tid, haha. Oj vad klockan tickar iväg. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Nina

helt rätt tjejen :)



allt är bra med mig också!

kramar

Postat av: Angelica

ja men precis , de är najs :D

vad snygga örhängen ! riktigt fina

2009-01-09 @ 12:15:19
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: frida

örhängena till höger skulle jag gärna äga, vart är de köpta :)?

2009-01-10 @ 16:51:10
URL: http://fridaochmatilda.blogg.se/
Postat av: frida

ja precis tack så mycket :)

2009-01-10 @ 18:26:18
URL: http://fridaochmatilda.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback