Utekväll (:

Efter en seg dag på jobbet med rätt mkt post så drog jag ut för att möta gabbi. Där var också emmi, matte, max, kim och gabbis kille filip. Vi var alltså inte så många. Vi satt vid buss stationen och snackade ett bra tag. Sedan kommer det fram en gubbe från ingenstans och börjar snacka med oss. Han fick mig att skratta så mkt att jag nästan grät, men sedan tyckte jag synd om honom. Han var över 40 och bode hos sin mamma. Det var ngt som gjorde att jag tyckte synd om honom, vet inte varför. Men när han hoppa på bussen till "socialhöjden" som han sa, söderhöjden, drog vi till pressbyrån. Men kort där efter började folk röra sig hemmåt. Jag tog sällis med max en bit. Kom nyss hem så har inte hunnit göra så mycket. I övrigt har dagen varit bra. Ska göra mig i ordning och läsa svenska boken sedan sova. Godnatt, ciao<3


Jag och gabbi, länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

okeeej hehe där har man vart ut rätt många gånger :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback