Victoria secret fashion show

Maten var utsökt (a). Jätte god faktiskt. Just nu kollar jag på reprisen av Victoria Secret  Fashion Show, älskar det. Någon som missat? Kolla nu på trean, det slutar åtta och är helt klart värt att se. Mamma smsa och sa att jag ska till läkaren innan tio imorgon igen. Det är inget fel på mig längre och vill verkligen inte gå dit. Speciellt inte tidigt när vi bara har några dagar kvar innan skolan? Dessutom måste jag fasta innan, okej det är inte direkt svårt då jag inte brukar äta frukost, men iaf. Nej ush, nu ska jag ta det lungt och njuta av de sista lov dagarna! Ska ringa malin efter programmet. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Albin - Bibloggen

Klart =)

Postat av: Maria

ahaa :) mamma sa nyss att vi fick den från sjukhuset :o haha,

2009-01-04 @ 20:32:35
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Emelie

åh dom är så vackra!

missade dessvärre även reprisen..

2009-01-05 @ 00:21:51
URL: http://bemmlan.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback