Ett misstag jag inte gör om

Jag är smartare än såhär. Tänkte ju färga utväxten idag, vem gör sånt dagen innan man ska göra något? Jag brukar alltid köra den där poly blond ( blåa ) med en vithårig tjej på när jag gör utväxten. Men det händer typ aldrig något så tog en från mood som det stod blond på och det såg ut att vara samma färg som resten av mitt hår. Jag har gillat min hårfärg, den har varit riktigt jag. Men nu är allt förstört, haha fett synd. Utväxten blev vit och resten konstigt nog gulare än va mitt hår var? Det stod t.o.m tar borta gula nyanser på förpackningen, snarare skapar gula nyanser. Nu är iaf utväxten borta.


Före, under och efter. Får färga askblondt när jag kmr hem igen.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback