Fullt upp idag!

Imorse innan kl fem blev jag vettskrämd. Jag låg och sov så kände jag ngt mot mig så jag tittade upp och då var mamma böjd över sängen. Jag skrek och hoppade till som fan, haha. Inte direkt så att jag ver beredd på att det skulle vara ngn där. Men vi snackade lite och sa sedan hejdå. Så nu är jag ensam och på egen hand. Märks att man börjar bli vuxen nu. Det här måste jag iaf göra idag:

- Sätta på diskmaskinen & slänga sopor
- Ta ut pengar och ge till nick så han kan växla till bath
- Köpa nödvändiga saker t.ex solkrämer
- Städa mitt rum, nya lakan
- Packa resten av packningen
- Måla naglar, tona håret, vaxa benen+bikini
- Stänga av vattnet och internet, dra ur alla kontakter
- Låsa huset ordentligt för att sedan cykla till nick

För att hinna måste jag sätta igång med allt nu, ciao<3

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha, det är så läskigt att bli skrämd. :D

Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv å gud va kul att åka til thailand :) jag ska vara med en kompsi :)

2009-07-06 @ 11:10:16
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback