Fyfan vad arg man kan bli!

Tio minuter efter mitt förra inlägg ringde nick och sa att han skulle jobba då istället och behövde mina pengar. Innan hade vi bestämt att mötas vid tolv så jag hade tjatat på paula att vara vaken till dess så vi kunde dra dit tillsammans och så kunde jag köpa alla mina saker samtidigt. Men nej, nick sa att om jag inte kom till honom fick jag åka in till stan och fixa pengarna sedan, som att jag skulle hinna det? Är hur stressad som helst. Så på en halvtimme tog jag på mig klläder och cyklade osminkad med toffs på huvudet till nick som åt frukost så jag ensam fick gå och ta ut pengar och sedan ge till honom och sedan cyklade jag hem. Allt på en halvtimme, sjukt. Nu tänker jag iaf äta frukost så att jag kanske lugnar ner mig.. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sf heh ja :) , nää jag bvet inte det blir nog det gammal vanliga typ rata spela dator och vara ute o så )

Postat av: Denise

Hej gillar du en blogg med mycket foton, bra uppdatering med det där alldeles speciella? Då är det min blogg som gäller. Kika gärna in. Jag behöver mer kritik på mina bilder. Jag är en fjortonårig tjej som älskar att fotografera och gör det så fort jag får möjlighet!



Jag gillar din blogg, så varför inte titta in på min?



Ha en underbar sommardag!

KRAM

2009-07-06 @ 12:58:21
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Tina

jaa! det va hur kul som helst!

ska nog dit igen...ratt snart faktiskt!!!

kram!

2009-07-06 @ 13:06:15
URL: http://sexlovedrugs.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mjo precis, äggröra och omelett.. :)

2009-07-06 @ 13:35:08
URL: http://asaloven.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback