Äntligen sommarlov!

Fredag - Skolavslutning, gick på konserten två ggr. Sedan drog jag och nick till honom, piss väder. Men vi tog oss sedan till donken i barkarby där jag träffade melli. Vi kollade efter jobb åt nick sedan tillbaka till hnm för filmmys.
Lördag - Pissväder igen, bara massa filmer för att sedan äta god fin middag hos mig. Sov hos nick.
Söndag - Regn,regn,regn.. Hjälpte nick att städa sedan massa filmer. Spelat the sims 3. Sov hos mig.
Måndag - Gymmat hårt, dusch/smink/äta/torka hår/klä på mig på 25 min sedan jobba. Ingen rast. God mat med pappa.



The sims 3 bilder. Man kan göra starka/svaga, smala/tjocka och i olika färger osv. Gjorde en jätte söt mullig mörk tjej. Gjorde även mig och nick. Visst är vi söta? Kanske inte jätte lika, men ganska? Haha, ciao<3




Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback