Beskrivning av helgen

i bl.a kassa mobilbilder, damnit.



Det har varit filmer hos nick med mys och filmer hos mig med mys. Goda middagar. En dag på stan. Träning. Sverige-Danmark match. Och massa annat, helgen har verkligen varit underbar om det inte vore för det dåliga vädret och min trasiga mobil. Nu har nämligen min andra mobil ( min reserv ) förlorat mottagning/nätvärk, så inte har jag kunnat få sms/mms/samtal eller kunnat göra ngt av det. Nu har jag lånat pappas gamla nokia, men får verkligen damp på den så ska möta nick senare ikväll och låna hans brorsas gamla BRA nokia ( en likadan som nick har ). Oj vilket jävla onödigt inlägg det här blev, suck. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback