Blekinge 2009

Det har varit en underbar kort resa i Blekinge. Vi kom dit i torsdags natt.

Jag&Nick på midsommarafton påväg för att fira farmor&farfars guldbröllop.


Middagen.

Några från släkten (pappas sida) i lokalen.

Min 7 månaders kusin Johanna, sötaste!

Jag vid middagsbordet fram mot kvällen.

Den goda efterrätten.

Det börjar bli sent. (Kolla den fina utsikten vi hade)

Jag som gör posar i mörkret.
Drog vid halv ett med syster, Nick och Emma.
Gick vilse i skogen i mörkret.
Kom sedan hem sent till stugan.

Ny dag, jag på bryggan.

Kärlek på bryggan.

In love with u<3

Sötaste Nick på bryggan.

Jag lutar mig mot Nicks bröst.
Sedan drog vi till stan, åt på glassbåten.

På vägen hem stannade vi vid en gunga.

Nick i gungan.

Såhär såg stugorna ut som vi bodde i.

Jag delade med pappa, mamma..

.. Och Nick.

Jag på en sten.

Jag.

Nick.

Saknar redan, sjukt mysigt.

Lever livet.

Jag och nick vid vattnet.

Nick borstar tänderna i stugan.

Inna  sovdags, vi skulle spela kort.

Nick, jag och min bror vid glassbåten.

Vi två inne i stan.

Jag vid vattnet.

Nick vid vattnet.

Åt twister innan vi skulle spela mini-golf. Nick vann.

I bilen påväg hem.

Kamera bilderna är skit dåliga pga att jag fick ta en gammal jag hade.
Det kommer flera bilder senare när andra skickat till mig.
På fyra dagar har vi faktiskt hunnit med jätte mycket.
Om ni undrar något så är det bara att fråga. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad härligt det såg ut (:

Vi måste ses snart! <3

Postat av: Charlie

Sv; Jaa absolut, vi MÅSTE tillbaks hahaha!

2009-06-24 @ 18:19:20
URL: http://charliewandel.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback