bullshit

Jätte lungt på jobbet, skönt. Synd att en person var på dåligt humör bara but we all have those days. Kom hem och åt en potatis utan sås och två smååå fisksaker. Massa tomater med mozarella blev det jag fick mätta mig på. Till efterrätt en clementin och lite glass. Höll nästan på att missa dh för att jag skulle fixa en himla header i paint, det gick fan inte att få det rätt till den andra bloggen så jag sket i det. Händer inte så mkt mer ikväll. Är på dåligt humör bara. Känns fan jobbigt i mitt liv just nu. En massa stress och förväntningar. Så mycket att göra på så lite tid. Och känner fan att jag måste gå ner i vikt nu nu nu! Jag vet att det tar sin tid, men vem fan orkar vänta, suck. Det var nästan så att jag tänkte beställa bantningspillrerna Alli som gör att man skiter ut allt fett man äter ( det kissie använder ). Men så långt tänker jag inte gå, förstöra upp hela tarmkanalen? No thanks. Åååh, skriver fan helt sjukt just nu. Märks nog att mitt humör är på låg nivå.. Bäst att dra mig ur inlägget annars lär jag klaga på ännu mera saker i en timme såå, ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback