Dålig uppdatering

Känner att jag har dålig uppdatering här i bloggen, men har så mycket annat för mig jämt. I torsdags vaknade jag tio och satt vid datorn medans nick sov i min säng, halv tolv drog jag ut och solade en timme. Försökte väcka nick tjugo i ett och vi år frukoct och sånt innan vi båda solade tio minuter vid två. Vi bytte om till gymkläder och drog sedan för att gymma. Har verkligen kört på med konditionen på sista tiden. Efter gymmet blev det fort hem och duscha och byta om innan jobbet. När jag kom hem vid halv åtta visade det sig att min t-shirt och mina plast-gladiator skor hade kommit från ellos. Drog sedan till nick.



Igår vaknade jag vid nio när nick skulle till jobbet med sin pappa. Låg och smsa med deo till tio då jag gick upp och åt frukost. Sedan blev det the sims 3 och jeff satt bakom mig hela dagen. När nick kom vid tre var jag tvungen att dra hem innan jobbet (fjärde dagen i rad). Var helt slut men det var verkligen ingenting, har aldrig varit så lite på jobbet. Drog direkt till nick efter jobbet och åt middag sedan tog vi och hans brur en runda till coop innan vi så filmen en shoppaholics bekännelser. När den var slut och klockan var halv ett cyklade vi till mig för att sova. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback