En vanlig dag

Oj vilket tråk väder. Idag skulle vi haft matte på morgonen men när vi väl var där skulle vi tydligen inte ha någon. Var med malin tills naturkunskapen började. Fick godkänt i både a och b kursen. Efter gjorde jag iaf ett matte prov som jag klarade tack vare linnéa, tack söto! Sedan slutade vi för dagen och jag, charlie och linnéa drog till jakan. Hittade en tröja från ginatricot som jag köpte. Hittade även shorts som jag bara måste ha! Någon som vill köpa till mig (a)? 200 kr storlek 36, thanks baby. Vid halv fyra gymmade jag med nick, det gick bra fast körde inte så mkt kondition. Sedan drog vi till mig och jag lagade mat. Nick drog efter och nu ska jag duscha och chilla, läsa lite i en engelska bok också. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback