Lite snabbt bara

Försökte skriva ett inlägg hela morgonen igår men det hamnade bara i utkast med den första meningen kvar bara. Det blev lite tjatigt att skriva om allt hela tiden sedan sket jag i det. Städade mitt rum och slappade igår eftersom att alla var upptagna med saker, ovanligt fan haha. Sedan drog jag till jobbet där det knappt var någon post, skönt. När jag kom hem åt vi god mat och nick kom också. Så drog vi till han där han packade och jag spelade the sims. Vi kom till mig vid tolv igen och jag målade naglarna och sånt. Vi somnade vid tre. Nu har jag skit mycket och göra. Vid två tiden åker vi till Blekinge så måste packa. Ska fira midsommar och min farmor&farfars guldbröllop där nere. Bilder får ni efter. Hörs igen på söndag/måndag. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Juulie

Ja blogg.se har börjat klydda mycket nu :O



Jag färgade håret idag, HAHA!det blev nt som jag hade tänkt mig. vad tycker du om färgen hiss lr Diss? måste hjälpa mig :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback