Morsning i stugan

Drömde så sjuk dröm, alla jag känner var typ där. Nej jag gillade den faktiskt inte, ush. Vaknade iaf vid åtta. Har på mig jeans och den nya tröjan nu fast är osäker om det är d jag ska ha resten av dagen. Mina lår är så tjocka där uppe. Någon som vet hur man får bort fettet högst upp på insidan av låren? Aja börjar halv elva, ska få betyget i engelska. Alla andra klasser är lediga eller har en klassdag de gör roliga saker på, orättvist. Vi vet liksom inte ens vad vi ska göra. Vet iaf att jag ska jobba halv fem, blää. Varför gick jag upp så tidigt? Är jätte rastlös. Och alla inlägg den här veckan är slöddriga. Säkert för att jag har lösenord så ingen läser den haha. Varför frågar jag då frågor? Kanske dags att ta bort lösen snart. Bjuder på en bild utan smink också, i'm so cute. Ciao<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Den där tröjan är så fin (:

Har likadan fast blå med vita ränder ^^


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback