Solat & joggat med nick + gym alone

Ännu en härlig dag i det varma vädret. Började med filmkunskap där vi fick vårat slutbetyg, VG! Mötte alla tjejor i värmen och min outfit kändes helt fel. Kom hem, var hemma en timme, bytte om till en kort klänning och drog för att gymma i simhallen. Men kl var bara elva så det var inte öppet. Drog ist till skolan och mötte nick. Sedan drog vi till han och solade lite. Jag har fått fett med färg från hela helgen o allt. Sen vid två drog jag och gymmade iaf, det var ingen i tjejgymmet så det var skit najs. Kom hem tjugo över tre och sköljde av mig snabbt innan jag drog till jobbet. Det var helt lungt och skönt enda tills tio över suju ( då jag brukar sluta ) för några chaffisar kom sent så då fick jag mina sista postförskottsäckar sent o blabla. Slutade iaf tjugo över typ och drog hem och åt god kall grönsakssoppa med bröd, möms! Vid nio kom nick hit och vi drog ut och joggade i typ en kvart. Tre km, på slutet skulle vi kuta.. men det är ju inte jag så bra på så jag såg nick som en liten prick låååångt borta. Nerråe men iaf höhö. Kom iaf hem kvart i tio och duscha o sånt och sedan har jag pluggat. Ska snart sova. Imorgon ska det regna o bara vara 5-10 grader, burr!


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback