Solning

Solade nyss i en timme, delade upp så det blev 30 min rygg och 30 mage. Det blev på balkongen idag. Tog riktigt coola bilder i glaset. Men det var ju kokhett när man var instängd sådär, haha. Sedan vaknade nick för ett tag sedan så vi skulle äta frukost men han var tvungen att dra hem och spara saker på hans dator ( han har fått virus ). Så satt och åt min lilla skål med yoghurt själv och vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Sola igen? Göra mig iordning och dra till nick? Träffa någon kompis? Blää.. Ciao<3






Kommentarer
Postat av: hh

vart är bikinin ifrån?

2009-06-28 @ 00:24:08
Postat av: linea

gracias gullis :)

Postat av: i

HH; fick den ifrån tidningen solo för två år sedan ;) fast måste hålla med om att den är grymt snygg!

2009-06-28 @ 23:03:23
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: hh

haha, fan också.. ja som så länge ville köpa solo med den där bikinin, kmr ihåg hur jag suktade efter den men aldrig köpte.. ja, grymt snygg är den

2009-06-29 @ 23:23:19
Postat av: isabelle

HH; haha vilken otur, men de brukar ju sälja sånna ungefär lika dana varje år :)

2009-06-30 @ 11:37:56
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback