Vill ha sol och värme igen!!

Fyfan vilket väder alltså. På bilden fixade jag min tablettask ( se bild nedanför ). Sedan försökte jag skriva ut massa skolprojeklt utan lycka. Varför har alla skol-datorer gamla word programmet och inte nya för? Sedan drog jag iaf runt lite med malin. Så hade vi slutligen engelska på svenska timmen, såg på film. Slutade två och tog sällis med charlan hem. Har precis ätit två mackor. Jag ska verkligen försöka äta nyttigt nu så mamma hade köpt ngt mörkt bröd med massa solrosfrön osv. Det funkade om man rostade det, men vet att det finns gott mörkt bröd så ska köpa det. Om en timme ska jag dra till jobbet, ush vill ju bara sova! Ska iaf försöka plugga lite om en stund.

Inatt drömde jag att jag kastade iväg ngt och irl tog jag tag i en av kuddarna i sängen och kostade ut över golvet, wierd. Ciao<3





Kommentarer
Postat av: Louize

Bara för att hon inte hittade några leggings:/

Postat av: Frida V

shiit vill ha dendär hårfärgen ;ooo fett fiiin<3

2009-06-12 @ 13:25:28

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback