18 dagar tills jag är 18

Igår somnade vi skit sent och vaknade för en halvtimme sedan ungefär. Nu ska nick städa och jag väntar på pannkakor till frukost som hans mamma gör. Tänkte börja skriva min önskelista nu också. Fyller ju faktiskt 18 år om 18 dagar idag, höhö. Spännande tycker jag allt. Den 28 kmr jag firas med några i släkten, syskonen+ deras partner, nick och päronen. Helgen efter det ska jag försöka klämma in en tjejmiddag elr liknande, får se hur allt blir. Här kmr mobilbilder, ciao<3


Igårkväll, tasty's macka

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var är hela din outfit ifrån?

Kramar

2009-03-08 @ 12:36:23
Postat av: isabelle

Jessica; Antar att du menar de första bilderna. Allt är från ginatricot faktiskt förutom väskan som kmr från accent :) kram

Postat av: Jessica

åh, skitfina grejer alltså (: kan du skicka en länk med väskan? (: gillade den otroligt! kram

2009-03-08 @ 14:01:12
Postat av: Anonym

Bilden på din bikini funkar inte att förstora ;( jag ville ju se din piercing!

2009-03-08 @ 14:01:57
Postat av: isabelle

Jessica; Tror att det är den här väskan, inte säker då jag köpte den i själva affären. Den ska finnas i vit. Men det är rea på den nu och de är typ slut. Kul att du gillade den! :) kram http://accent.se/system/search/product.asp?id=175&b=20&c=125&page=1&rnum=8



Anonym; Jag vill inte att det ska gå att förstora den. Det finns massa bilder på min piercing i tidgare inlägg. Det där är bara en vanlig piercing.

2009-03-08 @ 14:22:09
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Mimmi

bikinin ser jättefin ut! :)

Svar: hehe, ja men det kommer jag med. Sånt måste man ju ha till sommaren ;)

2009-03-08 @ 18:52:41
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: g

hej isabelle (:

ja tänkte såhära.. att ja älskar verkligen navelpiercingar, och om du har lust.. skulle du kunna ta på dej alla dina o ta bilder sen lägga ut i bloggen, skulle gärna vilja se dom :) eller så kan du hålla i dom eller nåt så man ser dom bra :) älskar din blogg <3

2009-03-08 @ 19:24:00
Postat av: Anonym

var är väskan ifrån:)

2009-03-09 @ 13:24:06
Postat av: Linnéa

FAN vad snygg bikini! du blir en utmaning i sommar..........

2009-03-10 @ 19:30:06
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: sara

kan inte du göra typ en liten vidoe där du visar hur man sätter upp en sån där snygg hålbulle?

alltså, för jag kan inte. jag måste göra ngt fel, för jag håller i typ 30 min!! men ändå går de inte! jag blir så JÄVLA #¤%/&#%//&%(

de där ska ju gå på typ .. 1 min

2009-03-12 @ 10:52:37
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback