42 månader

Idag mötte malin mig påväg till skolan i vårsolen, underbart. Vi började med matte och vi var trötta och nere båda två. Sedan gick vi till cafét vid bilden där jag tänkte bjuda malin på en macka. Jag köpte två stycken vanliga som brukar kosta 25/st. Men nu fick jag båda för 25 då de var gjorda igår. Perfekt tajming att bjuda malin och de var ju inge fel på de heller. Sedan kom charlie o köpte mackor också, så satt vi där och åt innan naturkunskapen började. Där jobbade vi flitigt och var duktiga.
När den lektionen var slut skulle vi gymma men malin hade inga kläder så hon gick hem. Jag gjorde jätte mkt styrka i alla olika kroppsdelar sedan tänkte jag göra kondition men då kom min lärare och sa att jag måste göra styrka. När jag då sa att jag gjort det redan sa han att vi precis börjat så det var omöjligt? Vi hade inte precis börjat och jag lackade ur men gjorde ännu mer än vad jag brukar på styrka så nu blev det 300 sit ups och dubbelt på allt annat, blev så jävla sur seriöst. Och så slutade vi så jag inte hann göra kondition mer än fem minuter.
Aja, bild efter där jag blev skit piss off på min tavla också. Skönt vare att komma hem vid halv fem iaf. Tog en smörgås och började plugga. Sedan lagade jag tacos till päronen och mig och sedan pluggade jag lite till. Jag håller ju på med filmanalysen som är så komplicerad. Rebecca i min klass har iaf hjälp mig och hon är verkligen en ängel!!
Nu ska jag plugga ännu mer ( det tar ju aldrig slut!!) och vid nio blire ut på jogging om jag hinner. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback