Ännu en dag närmare våren

Våren närmar sig och den här dagen var hur härlig som helst. En utan de bästa på länge. Synd bara att sara var sjuk, hoppas hon blir frisk snart! Började med bild där jag gjorde lite olika men målade ljuset på min tavla. Sedan var det lunch så då köpte vi mackor allihopa. Det var så himla gott att jag hade köpt en till om dte inte var för att den är dyr! På mentorstiden snackade vi om lite regler i skolan typ sedan hade vi svenska. Efter svenskan skulle vi ha massage provet, jag och charlie. Vi var sjukt nervösa men dte gick faktiskt bra tycker jag. Bättre än vad jag hade trott. Jenny sa att jag kunde alla grepp men att jag skulle tagit i lite mer. Men man kände sig stressad och nervös så det är ju sånt som händer? Påvägen hem från skolan tog jag och charlie massa bilder. Lägger in några i dte här inlägget. Men måste skynda mig iväg till jobbet också. Hörs senare, ciao<3


Charlie och jag på svenskan, haha.


Min älsklings malin!


Ni är ju för fan bäst!


Trivs att vara med er sötbollar!


Och en liten puss skadar inte!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

fin blogg du har :)



Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

Postat av: nina

fin header. haha nej en puss skadar inte :)

2009-03-17 @ 21:40:36
URL: http://hegazy.blogg.se/
Postat av: Sara

Söti :) Imorgon kommer jag! <3

2009-03-18 @ 12:12:51
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Sandra

wow du e verklien superfin i håret.

såndär blond färg ja vill ha.. så de ser naturligt ut.

har du fixat de hos frissan?

2009-03-19 @ 13:22:23
URL: http://sandrakarin.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback