Ännu mer shopping

Idag övade jag thaiboxning med nick. Jag är fan skit bra på att sparka. Det blev svettigt men var kul. Sedan kom nicks morbror och då drog vi till centrum där vi stötte på nicks mamma och pappa. Jag köpte svarta leggings, gult linne, vita tygskor och rosa shorts. Sedan drog vi till coop där vi köpte massa mat. Det blev en ben&jerrys igen som hans mamma bjöd på. När vi kom hit igen så drog jag,nick,tim och jeff ner och spelade lite pingis i pingisrummet. Sedan blev det mat och sedan glass framför tv'n. Ska snart dra hem iaf så har inget mer att säga typ. En lektion imorgon bara sedan ska jag gymma tror jag elr träna hemma bara. Ciao<3



Har jag sagt att jag är rätt vig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är shortsen ifrån :P?

2009-03-08 @ 23:08:48
Postat av: isabelle

Anonym; H&M 98 kr :)

Postat av: Anonym

aha okej tack :P

2009-03-09 @ 18:07:11

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback