Äntligen fredags mys!

När jag vaknade imorse var jag sjukt brun, i just love it. Och på ngt vis blev jag klar otroligt fort så tog massa ego bilder hela morgonen som jag har tänkt bjuda lite på. Började kvart i tio med engelska där vi redovisade ( gick helt okej ) och hade ett läxförhör. När den var slut hade alla i klassen matte utom min matteklass som har en timme senare och malin kom inte till skolan. Men jag satt med nick ist då han hade lunch. Köpte dessutom två kakor från cafét till hnm för en krona (a). Det var bufferteftermiddag så min matte var inställd men skulle tydligen hjälpa till på bilden lite. Träffade sara och gjorde henne sällis i matsalen med linnea och emelie sedan drog vi till bilden. Fanns inte mkt o göra så jag mötte upp nick och vi drog till centrum. Där köpte jag två par efterlängtade skor på hm och en väska från accent ( bilder nedan ). Vi åt även på Tasty's, super gott! När vi kom till nick igen kollade vi på ett avsnitt av heroes och till det åt jag nyköpt ben&jerrys. Måste snart sluta med det beroendet tror jag, blir lite för dyrt. Nu vilar nick och jag chillar vid datorn. Ciao<3

Innan jag drog till skolan, brun :)?


I love it


Shopping

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback