Desperate housewives premiär 21.oo

Det var en kylig dag idag. Vi började med bild där vi kollade på allas trailers. Tyckte faktiskt alla var bra och det var sjukt kul att se. Nu hoppas jag att alla grupperna lägger ut sina i sina bloggar också så man kan se de igen! Jag ska lägga upp våran när jag kan. Annars har det inte hänt så mkt mer idag. Slutade för en timme sedan ungefär och har ätit lite lunch. Ska till jobbet om 4o minuter ungefär. Och ikväll blir det desperate housewives på femman, premiären som jag gått och längtat efter. Mer har jag inte stt skriva just nu, ciao<3


Kommentarer
Postat av: Aylin

ingen orsak, allt bra? :)

Postat av: Aylin

SV: okej, jofan!:)

2009-03-03 @ 23:09:29
URL: http://givemesomething.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback