En vecka till födelsedag

Igår var jag helt slut efter joggingen men efter duschen fortsatte jag att plugga tills hela analysen var klar. Känns så jävla skönt att ha en sån stor sak klar nu. Men efter jobbet ikväll kommer jag behöva sätta mig och skriva en uppsats på engelska, kul.

Börjar vid åtta med massage (framsida nu) sedan har jag hål med charlie tills engelskan börjar halv elva. Direkt efter engelskan är det svenska och sedan lunch. Det blir en lång rast och sedan naturkunskap som följs av filmkunskap. När dagen är slut måste jag springa direkt till jobbet. Så kommer jag hem över sju och ska äta sedan plugga. Idag har jag verkligen ingen fritid utan det är fullt ös. Hoppas ni kmr ha det skönare! Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

själv har jag inte haft sådär mycket idag, jag har varit ledig :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback