Fredag den trettonde

Engelska på morgonen där vi hade muntligt förhör på engelskan. Fick aldrig chansen att svara fast jag räckte upp handen och det sög. Sedan hade vi hål där jag och malin hade det great tsm. Matte läxförhör klockan tolv. Gick inte så bra men vi gick igenom det på slutet innan vi lämnade in, kändes bra. Direkt efter hade vi bild. Slutade vid tre och då köpte jag nytt gymkort som håller till den 10 juni, perfekt. Så gymmade jag med sara i en timme. Vi tog sällis till jakan och jag gick till nick. Då var klockan lite över fyra. Jag och nick drog till tasty's där vi tog varsin macka. Sedan provade jag lite saker att önska mig och köpte även en tröja. Så drog vi till coop och handlade innan vi drog hem. Då visade det sig att hans föräldrar skulle äta borta så vi fick pengar till pizza elr ngt. Istället drog vi till coop och köpte mat där. När vi kom hem var klockan nio och så fixade vi maten sedan tog vi en dusch. Kollade ett avsnitt av heroes och en halv animerad film innan vi somnade vid ett.

Byxorna önskar jag mig, tröjan köpte jag och förra helgens nyköpa shorts.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback