Fredag is the shit

Skolan var helt okej idag. På engelskan kollade vi på Alive som är en sjukt bra film. Har dock sett den tre ggr, men värd att se igen :)! Bilden blev iaf inte av då datorerna inte funkade så mötte upp nick. Vi drog till han o snackade och åt lunch. Sedan höll vi på o somna men jag satte mig här för att ladda upp bilder ist. Och nu är nick och övningskör med sin pappa. När han kommer tillbaka ska vi till centrum. Ikväll ska vi äta beställd pizza hos mig med päronen sedan drar vi till krill med de bästa och avslutar kvällen med att sova hos nick. Det är mina fredagsplaner, vad är era?

Såhär söt är jag idag, dock hade jag en vit t-shirt i skolan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin! :)


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback