Fullspäckad kväll

Imorse hade jag massageprovet ( teori ). Jag kunde alla instuderingsfrågorna utantill och de av dem som var med på provet kunde jag. Därmot hade jag missat att man tydligen skulle pluggat in musklerna/lederna och vart de sitter, 2 bad for me. Efter provet mötte jag upp sara, natta och emma. Vi skulle ha läst lite men det blev mest snack. Svenskan började halv elva men det visade sig vara engelska så vi gick och bytte böcker ( samma lärare ). Efter det hade vi svenska och sedan lunch. På lunchen satt jag, sara, natta och malin och åt hur länge som helst. Hade jsukt kul och det blev otroligt mkt skratt! Avgudar mina tjejer mest fan! Innan naturkunskapen så gav jag sara massage, tror hon njöt av det iaf! Malin och natta fick se vad jag lärt mig på massagen! Och väl på naturkunskapen satt jag och natta och jobbade flitigt som fan, är stolt över hur duktiga vi var, med hjälp av gabbi (a). Sedan blev det filmkunskap med malin direkt. Kollade dokumentärfilm, inte såå kul.

Efter skolan så skyndade jag mig direkt till jobbet. Det var inte så mkt vilket var skönt. Men kändes som att alla där var på dåligt humör och ingen pratade med mig så då blev jag med sur haha. Satt och klottrade lite på ett papper och fick en idé till målningen vi ska göra på bilden, kmr bli svårt dock. Och jag har kommit på två saker angående mitt jobb. Ett: Jag gör ALLTID illa mig, varje gång. Får stötar av vagnar, blir påkörd av vagnar, klämmer fingrar och ben och jag vet inte vad. Två: Jag jobbar flitigt i tre kvart ungefär och resten av de tre timmarna sitter jag mest på en stol och chillar. Visst jag får lite avier att sortera ibland men det tar inte ens en minut. Så har ett ganska chill jobb, känns bara lite wierd att få pengar för det, haha.

Kom hem vid halv åtta, åt middag med pappa och pratade ett tag. Nu har jag massvis att göra. Träna på skidmaskinen, duscha, smörja in mig med dove, plugga engelska redovisning, plugga engelska glosor + text. Suck, mkt att göra på lite tid. Kanske ska börja med att sluta sitta här och nörda mig. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ohja, det var trevligt :) lät som en nyttig kväll det ;) Vad ska du göra ikväll?

Postat av: cilla

Vad jobbar du med och hur fick du jobbet?:)

2009-03-08 @ 22:14:47
URL: http://cillaa.blogg.se/

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback