Fullt upp hela veckan!

Är så trött på att kompisar blir sura för att jag inte hinner ses. Jag är jätte upptagen och har nästan aldrig tid med mig själv. Det är aldrig någon som tror mig och jag börjar lacka ur snart. Jobbar, går i skola och pluggar på vardagarna och min fritid kommer på helgerna. Såhär ser den här veckan ut:

Måndag:
Skola 8.2o-11.5o
Gym 12.oo-13.3o
Hem och duscha, äta, chill
Jobb 16.oo-19.1o
Hem äta, chill

Tisdag:
Skola o9.2o-15.1o
Hem, äta, chill
Jobb 16.oo-19.1o
Hem äta, dusch
21.oo DH resten kväll chill

Onsdag:
Skola o9.4o-16.15
Försöka med gym
Laga mat, diska, dusch
Plugga sen chill

Torsdag:
MIN FÖDELSEDAG!!
Skola 8.1o-16.3o
Jobb 16.4o-19.1o
Hem äta, dusch

Fredag:
Skola o9.45-15.15
Får se hur resten blir

Lördag:
Jag firas, släkt o familj kommer
Massvis med paket och god mat
Ska njuta som 18 åring!

Söndag:
Nick ska fira mig!

Kommentarer
Postat av: j e s i

Oj, det var ett fullspäckat schema!


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback